Torsdag 18 Augusti

Publicerat 2011-08-18, 15:02:25 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Eridas matte Alexsandra

Vilka härliga bilder ni lyckas ta! Behöver nog gå en Kamera kurs hos er för jag lyckas aldrig fånga bra kort... :(

2011-08-18 @ 17:29:36
Postat av: Irmas Familj

Håller med Alexsandra. Ser verkligen fram emot kalendern! Fattar inte hur ni får dem att sitta uppmärksamma i grupp och kolla mot kameran samtidigt (Blodpudding? Korv? Kalvsylta? Hemrullade köttbullar?) jag får som bäst med enm stor svart nos och ev en hörntand, ganska suddigt dessutom.



Hittade Irma olagliga substanser på vägen...? Hon ser bärsärk ut :-)



2011-08-18 @ 17:53:17
Postat av: Anonym

Håller med Alexsandra. Ser verkligen fram emot kalendern! Fattar inte hur ni får dem att sitta uppmärksamma i grupp och kolla mot kameran samtidigt (Blodpudding? Korv? Kalvsylta? Hemrullade köttbullar?) jag får som bäst med enm stor svart nos och ev en hörntand, ganska suddigt dessutom.



Hittade Irma olagliga substanser på vägen...? Hon ser bärsärk ut :-)



2011-08-18 @ 17:54:25
Postat av: Mikaela

Tackar! Haha yrkeshemlighet ;) Irma och erida brukar bjuda på dom roligaste grimaserna! Vi fotar ju flera 100 om dagen. Man skulle vilja visa er alla men de skulle ta en hel arbetsdag bara de ;) ska fixa fram lite olika beställningsalternativ till nästa vecka :)

2011-08-18 @ 19:25:56
Postat av: Vilgots matte Kim

Som jag igår när jag hämtade Vilgot,

jag är helt hänförd över allt ni levererar

på erat hunddagis.

Bilderna och textandet är fantastiskt underhållande!

TACK snälla ni, Vilgot har fått en extra knorr på vardagen.

2011-08-19 @ 12:18:16
Postat av: Mikaela

Åh vad glad jag blir! Tack så mycket :)

Vilgot kommer mer och mer in i gänget, han spelade nog lite svårflirtat från början hehe. Idag fick han världens race i skogen.. så härligt att se när de börjar släppa ordentligt :D



Mikaela

2011-08-19 @ 12:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback