Tisdag 27 december

Publicerat 2011-12-27, 13:10:16 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Irmas Familj

Lite varulv i den där Yashin?



ÄNTLIGEN tillbaka igen tyckte Irma i morse som släpade mig till dagiset i svinottan. Tack snälla för den fina julklpappen - i den allmänna villervallan när vi skulle åka till landet glömde jag den när jag packade bilen - men oj vad Irma var lycklig när vi öppnade den det första vi gjorde vid hemkomsten i går. Så mycket gott!!! Det blir en klapp som räcker länge - hon blev ju lite trind vid senaste löpet och julen förvandlar henne till en 100% Kommandora -inte en kôrv är säker!

2011-12-27 @ 13:28:34
Postat av: Vilgots matte Kim

Vädret ja..den lustiga värmen. Inte helt tokig &

framför allt inte för ER del!

Visserligen är det häftigt med vit, torr snö

men något mitt emellan, dvs slask & ler, är pest.

Fin bild på skylten, namnet var vackert...

2011-12-30 @ 11:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback