Onsdag 14 December

Publicerat 2011-12-14, 17:42:31 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Lisbeth Ellas matte

Tack tack!

Nyfiken i en strut får vänta till julafton med julklappen som är placerad högst upp på skåpen i köket. Det är många hemma som är nyfikna ;)

2011-12-15 @ 08:21:30
Postat av: Majas mormor

Hej! Här kommer en jul kram till er alla från Maja och mig. Jag är inne på er blogg varje vecka och som vanligt när ni tar hand om hundarna, har dom det fantastiskt bra och är älskade jag kan inte tänka mig att det finns något bättre dagis, så ett stort grattis till alla ni som har er hund där. Men jag blir så full i skratt att du hittade en Chihuahua som är så lik Maja. GOD JUL, Vi saknar er....

2011-12-15 @ 08:51:07
Postat av: Fröken mikaela

Åh Maja min lilla skrutt! Ni måste komma och hälsa på oss! Du ska veta att Maja finns här på dagis på väggar och pryder fint våran entré! Hon är saknad den lille fisen... Alvin är lik henne på många sätt men ännu har har långt att gå för att någorlunda kunna täcka upp för henne ;)



Vi får ses o se om Maja kan tyckas min lille skit :D



Kram till er och god jul!

2011-12-15 @ 12:46:03
Postat av: Fröken mikaela

Du får skicka en bild på Ella med sin julklapp sen så vi får se sen :)!

2011-12-15 @ 12:52:05
Postat av: Emma, Sams matte

Stort tack för den fina julklappen! Den var i alldeles lagom svårighetsgrad för Sam, efter ett tag fattade han galoppen och hade jättekul med den!

2011-12-15 @ 13:52:57
Postat av: Matte till Vilgot

Skoj & hitta bilder som jag inte hunnit se,

VILKA tokroliga rackare dom är..

2011-12-26 @ 20:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback