Torsdag 8 December

Publicerat 2011-12-08, 18:12:37 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Yashins matte

Sorry att jag tog fel på dag och såg fel men gjorde en intressant upptäckt att bloggen är så mkt mer än en rolig grej som gör matte och husse glad, det har blivit en trygghet. Jag tittar in på eftermiddagen och ser att han varit ute med sin flock och haft det bra på dan och det känns det så bra och tryggt på något sätt. Yashins uppfödare tittar varje dag och vet där uppe i Falun att hennes älskling Yashin har det bra. Så bloggen gör nytta!

2011-12-08 @ 18:57:13
Postat av: yashins uppfödare borlänge

vilka enastående bilder på alla hundar att kunna fånga så många roliga o härliga tillfällen tack för fin underhållning mvh marianne

2011-12-08 @ 19:17:27
Postat av: Ella matte

Jag tycker ni gör ett kanonjobb, är inne och tittar varje dag! Just nu sitter jag i Göteborg och kan ändå följa och se min hund varje dag.

Den som absolut gör sig bäst på bild och är väldigt underhållande att titta på är ju Abby. Skulle jag bara få se Ella så skulle det inte vara lika roligt som att få se Nixons underbara uppsyn, studsande Steffi, coola Balder, snygga Lotus, pigga Iris, vackra Yashin mm mm. Vissa dagar är jag inne flera ggr och tittar och njuter.

2011-12-08 @ 19:42:38
Postat av: Sara, Iris matte

Instämmer helt med föregående talare. Bloggen är fantastisk! Och samtidigt är det ju, precis som du skriver Mikaela, en lyxgrej. Så stort tack igen för att vi kan få ta del av våra älsklingars dagar.

2011-12-09 @ 05:06:57
Postat av: Nixons matte Emilie

Bloggen är underbar. Det är fantastiskt att ni har ork och tar er tid att sätta in så fina bilder varje dag. Fotona är ju så väldigt bra också. Mycket skickligt fotograferat.



Tusen tack!

2011-12-09 @ 09:42:08
Postat av: Yashins matte

Vill bara tillägga att det är lika roligt att se alla hundar och varje hund har blivit en egen personlighet som det är roligt att följa. Nixon som påminner om Yoda ibland (förlåt :-) de underbara Alvin och kosmos och Vilgot vars uttryck är helt fantastiska, Veja som man bara vill tag i och gosa med, hoffarna som jag har förkärlek för, så fiina bernerflicka (jag vill veta var hon kommer ifrån?!) och Åke som är i sin värld osv osv...

2011-12-09 @ 10:54:03
Postat av: Steffies matte

Är också inne flera gånger varje dag, så kul att se alla hundarna! Men bra att ni gör detta för att det är kul och tar bilder när det passar, fotandet får ju inte bli nåt självändamål och ta tid från hundarna bara för att få med alla. Det blir som det blir:-)). Jag kollar bilderna även de dagar Steffie inte är på dagis, lika roligt det:-)). Ni är superduktiga och jag är glad att Steffie går på dagis hos er! Särskilt när man hört hur det kan vara på andra dagis. Jag är helt trygg med att lämna över henne i era händer!

2011-12-09 @ 14:23:15
Postat av: Eva , Abbys matte

Jag tycker att det är en fantastisk service ni bjuder på med bloggen och en i övrigt väldigt bra hemsida. Vi är många som tittar på Abby och alla hennes nya kompisar varje dag, det är otroligt fina bilder på alla hundar. Jag vet också andra hundägare, som inte har sina hundar hos er, men som ändå är inne och tittar och avundas oss vårt fantastiska dagis. Trevlig helg till er och alla andra hussar och mattar som läser detta.

2011-12-09 @ 14:51:32
Postat av: Fröken mikaela

Men va gulliga ni är. Perfekt avslut på en härlig men intensiv vecka :)!! Nu har jag ett stort leende på läpparna o tar helg. Fast först uppdatera bloggen, såklart :)



Kram o trevlig helg till er alla!!

2011-12-09 @ 16:45:11
Postat av: Vilgots matte Kim

Har inte riktigt haft den tid jag skulle önska

men NU fick jag det..

Ni tål att höra det igen -imponerad & alltid lika road över er blogg!

Att det är ett (milt sagt) privilegium att ni inte bara kånkar runt på kamera/-or varje arbetsdag vi får också ta del av er dag genom alla dessa bilder med festligt tillhörande text. Oavsett om det är vår vovve eller någon annan så vill man se.



Chef eller anställd, ni är toppen!

Ni bedriver en rörelse som med all säkerhet kommer att växa STORT med tiden.



KRAM!!

2011-12-14 @ 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback