Torsdag 24 November

Publicerat 2011-11-24, 17:31:09 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Ellas matte

Åh vad fina bilder, jag vill ha 2 kalendrar (mailar på fb,hehe)

Jag har fått en ny hund!!! Eller ny och ny men det märks att hon är nöjd och lycklig, trött på rätt sett. Hennes lycka avspeglar sig på mig så även jag är lycklig ;)

Tack Mikaela vilken tur jag har som får ha Ella hos er.

//Lisbeth

2011-11-24 @ 18:01:39
Postat av: Dagisfröken Mikaela

Tack hade trotts allt en dålig kamera dag hehe!



De är sånt här som gör de här jobbet till de bästa!

Är ni nöjda är jag nöjd :)



Tack din kommentar värmer jätte mycket :)



Är jätte glad att Ella är hos oss och att ni som kommer från andra dagis sen innan märker skillnad på era hundar är så härligt, då jag jag lyckats med de jag vill uppnå :)

2011-11-24 @ 18:24:38
URL: http://harligahundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback