Måndag 5 September

Publicerat 2011-09-05, 13:36:10 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Matte till Vilgot

Jag skrattade när ja såg bilderna med dom matchande textraderna så jag satte "i fel strupe".. Tackar för underhållningen!

2011-09-05 @ 18:48:25
Postat av: Sara och Micke, matte och husse till Iris

Sitter här vid köksbordet och skrattar åt de underbara bilderna! Det här kommer bli en härlig kvällsrutin. Tack snälla för att du lägger ner så mycket tid och pyssel med bloggen!

2011-09-05 @ 21:54:51
Postat av: Carina matte till Rasmus

Hej kompisar! (skrivet av Rasmus) "Jag saknar er alla & hoppas snart människorna i gröna kläderna hittar vad det är för fel på mig. Gissa om det är jobbigt med alla undersökningar, en tuff kille som mig själv ;) är inte så road av att de klämmer, känner och trycker upp saker här & där som INTE ska vara där. Fnyyyyys!! Jag har nu fått komma hem från sjukhuset tack matte som hjälpte mig med flykten och vilar upp hemma istället. Tydligen väntar de på prosvar som ska komma, jag orkar inte så mycket än vilket gör mig frustrerad. Men - snart kommer jag tillbaka till jobbet och mina kompisar. :) Voff voff från Rasmus

2011-09-06 @ 11:54:31
Postat av: Härliga Hundar

Svar till Vilgot: Haha, kul att vi lyckas med underhållningen ;)



Svar till Iris: Det glädjer oss att ni gillar bloggen :D



Svar till Rasmus: Skönt för Rasmus att han fått komma hem! Vi saknar honom på dagis och hoppas att han snart står på stadiga ben igen och kan busa med oss i skogen :D

2011-09-06 @ 13:52:46
URL: http://harligahundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback