Hej då Ella

Publicerat 2012-08-09, 21:24:46 i Farväl, våra änglar.


Kommentarer
Postat av: Sara, Iris matte

Fy farao va livet är grymt och orättvist!! Ella är på tok för ung för att somna in redan :(
Precis som du skrev här ovan så har Ella pussat ett antal kunder när de hämtar och lämnar på dagis. Micke är en av dem. Han har kommit hem flera gånger och berättat hur goa lilla (stora) Ella pussat en massa på honom :)
Alla våra tankar går till Ellas familj och ni dagisfröknar.
Massor av kramar från Sara, Micke och Iris - som kommer sakna sin busiga kompis på dagis

2012-08-10 @ 09:50:14
Postat av: Emma, Sams matte

Mina tankar går till alla er som kände Ella. Vad onödigt och sorgligt att en så ung och livsglad hund ska behöva lämna er. Inte rättvist någonstans.

2012-08-10 @ 11:04:08
Postat av: Maria

Vad fint skrivet å så många fina bilder!!

2012-08-10 @ 19:59:27
Postat av: Louise (Roxies matte)

Usch så himla orättvist livet är ibland!! Tårarna rinner på mina kinder med (trots att jag inte kände Ella mer än via bloggen). Alla tankar är hos Ellas familj, så fruktansvärt att behöva ta bort en familjemedlem så långt i förtid! :'(

2012-08-11 @ 06:14:59
Postat av: Eva, Savonas matte

Känner sorg med Ellas familj och er dagisfröknar. Ella var precis som du skrev Mikaela alldeles för ung för att redan behöva somna in, ett stort och svårt beslut att ta som hundägare. Hon kommer att vara saknad. Kramar från Eva och Savona

2012-08-13 @ 11:05:47
Postat av: //Lisbeth// Ellas matte

Tack för allas omtänksamahet,
Ella, den där Glada och lyckliga Ella.
Dagis egna lilla pajas ♥
Hennes höft hade aldrig klarat av hennes egna livsglädje.
Visst vill man göra allt för sin hund men när jag själv fått se röntgenbilderna så förstod jag hur illa det var. Ella har haltat ganska mycket på senaste tiden, trots det så kunde hon inte hålla sig stilla. Att behöva hålla tillbaka en sån hund med så mycket go, livsglädje, fart och fläkt är inte rättvist för hunden. Därför har jag tagit det tuffa och jobbiga beslutet.
Ella har gett och lärt mig så mycket och jag är så tacksam för att fått haft henne det här året som varit. Vi har haft en underbar tid och en härlig sommar med massor av upplevelser och vi har njutit ihop varje sekund.
Ett STORT tack till Mikaela och Lotus för att hennes sista dag blev tillsammans med er.
Hon verkligen njöt av att få ha Lotus för sig själv en hel dag hemma hos sig.
Lisbeth med familj

2012-08-13 @ 21:59:43
Postat av: Kerstin, Siris matte

Åh, vad fruktansvärt sorgligt. Ella lämnar ett tomrum efter sig på dagis!

2012-08-14 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback