Fredag 17 februari

Publicerat 2012-02-17, 13:40:07 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Nixons maeet Emilie

Jag får roliga cirkusassociationer av filmen från igår med uppställning för gruppfoto!



- Mina damer och herrar! Låt mig presentera den fantastiska hunddomptrören Mikaela! Omgiven av vilda bestar har hon total kontroll och visar oss det vi alla trodde var omöjligt!



Ni kanske ska göra en föreställning för föräldrarna sådär som det är på barndagis;)



Trevlig helg!

2012-02-17 @ 13:56:14
Postat av: Moa

Hejsan!

Super fin blogg o ni verkar vara ett hur bra som helst hunddagis som verkar få mycket motion och springa lösa mycket, funderar på till lite senare att ta in min hund hos er (hon är bara en valp)

Men kan ni inte ta kort på hela lokalen hos er och alla rum, nyfiken!



mvh Moa

2012-02-17 @ 15:34:08
Postat av: eva, abbys matte

Tack för en ny härlig vecka för Abby och alla fantastiskt fina bilder. När Abby kommer hem äter hon, lägger sig på favoritplatsen, sen hör man en lång nöjd suck och hon sover...länge....:)

Trevlig helg till er alla.

2012-02-17 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback