Måndag 2 Januari

Publicerat 2012-01-02, 14:04:39 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Nixons matte Emilie

Jag kan tänka mig att Nixon var mycket nöjd med en kortare utevistelse i regnet...



Vår hund är så bra på att be om hjälp;) Lilla latkorven lyckades få en treåring på besök hos oss att med stor övertygelse tala om för mig Nixon vill att jag hjälper honom med att ta fram godiset ur leksaken!

2012-01-02 @ 18:09:24
Postat av: Sams matte Emma

Tror att Sam också var tillfreds med att det blev mest lek inomhus idag... Hörde att han var lite slö och hängig, det berodde nog på att vi reste hela dagen igår. Men när han kom hem så drack han en hel skål med vatten och åt massor, så imorgon är han nog pigg!

2012-01-02 @ 21:33:16
Postat av: Kia | Hellas Matte

Hella hälsar att hon minsann är expert på sitt spel nu, dags att göra det svårare. :P

2012-01-03 @ 09:23:54
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Louise

Haha, asgarvade åt bild och bildtexten på den sista bilden! Hamnade på er sida då jag och min sambo är på gång att skaffa valp framöver och vi bor här i Skarpnäck, är ganska nyinflyttade. Verkar som ett mycket trevligt hunddagis! :) Jag har sett ett stort gäng hundar promenera med en person nedanför vår balkong några gånger så jag har misstänkt att det finns ett hunddagis här!

2012-01-06 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback