Fredag 4 maj

Publicerat 2012-05-04, 12:57:54 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Irmas Familj

Vilken kul bild(Winna,Sam & Igor)när Winna tittar på Stilige Sam och slickar sig om munnen!!! Och Nixon & Co var jättefina på sina Vitsippskuddar. Trevlig helg till alla!

2012-05-04 @ 16:30:03
Postat av: Louise, matte till Roxie sim står i dagiskö hos er!

Jag log stort när jag såg Nixon o Co sitta på vitsippskudden för på exakt samma plats fick jag Roxie att sitta på idag då jag fick syn på vitsippsringen på vår promenad! Jag noterade oxå att den var lite nertrampad i mitten där jag satte henne, men nu förstår jag varför! Kl 10.15 kom Roxie högt gnyendes rusandes in i lgh från balkongen så jag trodde hon blivit getingstucken, men det var visst hela hunddagisgänget hon blev helt till sig av (glädje och inte smärta av geting som jag trodde) som promenerade förbi på väg på kurs, som hon bara avundsjukt ville meddela mig om att hon oxå skulle vilja gå på nån gång framöver!! :)

2012-05-06 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback