Tisdag 22 maj

Publicerat 2012-05-22, 14:58:43 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Eva, Savonas matte

Det är härligt att se att hundarna verkligen verkar njuta av både väder och bad. Jag hoppas att fröknarna hinner njuta lite också bakom kameran :)Längtar själv verkligen till helgen och hoppas att vädret kommer vara lika underbart då.

Får se om Savona är lika trött ikväll som igår då hon knappt orkade äta sin middag, då e man trött om man e labbe ;)

2012-05-22 @ 15:47:17
URL: http://savonas.se
Postat av: Eva , Winstons fanclub

Hej! Badar Winston? Hur ska jag få honom intresserad av vattnet? Korv? mvh Eva

2012-05-22 @ 21:24:00
Postat av: Sara, Iris matte

Jag säger det igen: Iris badar?! Helt otroligt. Så roligt att kameran är med och fångade det här för annars hade jag knappt trott er.

Tack Irma för att du lockat tillbaka bad-Iris :) Jätteroligt!

2012-05-22 @ 22:28:33
Postat av: Susanne, Igors matte

Igor är en riktig linslus... ;)

2012-05-22 @ 23:25:03
Postat av: Irmas Familj

Kul att Iris badar igen, det är ju roligare att simma tillsammans med en kompis!



Tror inte fröknarna eller hundarna behöver oroa sig för att ngn annan skall ockupera badstället - misstänker att ingen vågar breda ut sig där med hela drösen som lever loppan, och skulle ngn händelsvis få för sig att slå sig ner får ni väl skicka fram Nixon och skälla ut dem :-)



2012-05-23 @ 17:50:59
Postat av: Fröken Mikaela

Eva:



Winston badar inte ;) Han tycker vattnet är alldeles för blöt haha. Jag tror de kan släppa i sommar när de blir för varmt och alla polare badar.. då tror jag han vågar sig i. Sen kan man simma själv och ha honom i koppel så han lär sig simma.. då borde han vilja gå i självman sen :)



Irmas familj:



Trott eller ej så är faktisk folk så dumma att dom stormar rakt in i gänget ibland, har väl hänt fåtal gånger. Men till och med MED hund kan dom få för sig att gå rakt genom hela flocken.. ;)

2012-05-23 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback