Torsdag 5 april

Publicerat 2012-04-05, 13:07:19 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Winnas matte & husse

Vi önskar alla på dagis en riktigt Glad Påsk!

2012-04-05 @ 15:44:01
Postat av: Yashins matte

Glad Påsk!

Yashin var helt slut när jag kom hem. Det är drygt att vara "Puckohund" ibland :-) Förstår vad du menar Emma, han förstår verkligen inte sitt eget bästa. Det är tråkigt när han gör så där men jag är glad att det blir bättre. Ute med oss har han ju varit jättedryg och hur mycket man än älskar de "små liven" så blir det drygt, men ni gör ett jättejobb. Tack och ha en skön påsk Emma. /kim

2012-04-05 @ 19:14:36
Postat av: Roxies matte (som står i dagiskö)

Haha, Roxie blev helt till sig med att se så mååånga förhoppningsvis framtida lekkompisar på en och samma gång idag så jag fick inte riktigt kontakt med henne och få henne att uppföra sig. (Det är svårt att lyssna på matte när man vill hälsa på allt och alla. :) De sk "puckohundarnas" uppförande märkte vi knappast av annat än att jag såg hur ni stannade till i ögonvrån och jag förstod att er promenadrytm nog stördes lite av oss. -Bra träningstillfälle för oss alla!

2012-04-05 @ 23:39:37
Postat av: Hund i fokus

Vilka fina bilder! Den vita Amstaffen (?) är ju gudomligt fin! :)

2012-04-09 @ 20:10:20
URL: http://hundifokus.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback