Tisdag 14 februari

Publicerat 2012-02-14, 15:40:09 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Kerstin, Smillas matte

Tusen tack för de här sju dagarna som Smilla fått vara på dagis! Jag märker på henne att hon trivs hos er och är liksom belåten och tillfreds! Ni gör ett kanonjobb! Så vi hör förstås gärna av oss igen och hoppas att vi får återkomma till er! Om Smilla fick bestämma skulle det vara NU :-)Och tack för alla fina foton i dag igen, Irmas "tasspåläggning" på Taurus var ju helt underbar!

2012-02-14 @ 18:16:08
Postat av: Kia | Hellas Matte

Det funka prima! :) Gör det som känns lättast för er.

2012-02-14 @ 20:48:35
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Louise (står i dagiskö hos er)

Fina bilder som vanligt, dock saknar jag era ofta underbara bildtexter (eller namn på hundarna som är på bilden) till bilderna, men de kanske fanns med bara att jag inte fattade?!?

2012-02-14 @ 22:34:22
Postat av: Susanne, Igors matte

Jag är så glad och tacksam över att det så fina bilder över huvudtaget! Det är jättekul att kolla in dagens aktiviteter hos er på kvällen. Visst saknar jag också bildtexterna (och för oss som är nya - namnen på hundarna) men om detta gör arbetet mycket enklare för er så tycker jag ni väljer det.

2012-02-15 @ 10:29:44
Postat av: Lisbeth Ellas matte

Och jag får inte upp några bilder alls, bilden är bara svart och står och snurrar :(

Någon som har nått tips?

2012-02-15 @ 11:46:15
Postat av: Fröken Mikaela

Men då! de va då typiskt att när de väl kommer ut en funktion som gör att de inte tar en timme att ladda upp allt så ska den va dålig! Vi får undersöka de hela en gång till ;)

2012-02-15 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback