Onsdag 11 januari

Publicerat 2012-01-11, 19:23:31 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Kerstin, Siris matte

Ja, hon är rätt eftertänksam, min vovve. Hon gillar att iaktta det som sker runt om när hon inte själv är mitt uppe i leken. Ser härligt ut med skogspromenad!

2012-01-11 @ 20:53:47
Postat av: Emma Sams matte

Vad kul att se att Sam var på språng i dag! Och det är klart att han försökte paxa den nya människan...

2012-01-11 @ 20:55:11
Postat av: Lisbeth, Ellas matte

Lotus måste verkligen saknat Ellas pockande, fast jag tror nog han tyckte det var lugnt och skönt att slippa henne ett tag ;))

Det kommer att gå galant med den underbara personal som inte har semester mitt i vinterns härliga väder!! Börja redan nu att koppla ner Mikaela, våga släppa det kommer att gå bra. Vi finns ju här hemma i fall....

2012-01-11 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback