Måndag 9 Januari

Publicerat 2012-01-09, 14:39:21 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Lisbeth Ellas matte

Ellas blick säger -vad ska jag hitta på nu?? Och ja hon är en riktig busa.

3:e morgonen på raken som hon vill gå upp innan min väckarklocka ringer, OM jag inte går upp så tar hon försiktigt tag i sladden (utan att bita) och rycker ur kontakten ur väggen, drar med sig klockan ner i golvet bort till dörren och öppnar den innåt. Sen när klockan dras över stengolvet i hallen DÅ är matte också uppe!!!

Snacka om att ha bråttom till dagis :))

2012-01-09 @ 14:54:42
Postat av: Kerstin Siris matte

Siri har nog varit riktigt nöjd med första dagen på dagis. Hon har sovit djupt i 2,5 timme nu :)

2012-01-09 @ 17:33:33
Postat av: Micke, Iris husse

Välkommen Siri! Iris hälsar att hon gillar namnet, det är ju ganska likt och många kallar henne faktiskt för det. Allt beror ju på vilket håll man läser ifrån :D

2012-01-09 @ 19:24:21
Postat av: Kia | Hellas Matte

Åh va härligt att se bilder på Hella igen! :D Hon ser ut att vara riktigt turbo!

2012-01-09 @ 19:37:03
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Fröken mikaela

Haha både Ella o hella hade energi idag vill jag lova ;)



Iris tyckte att de va himla lustigt att vi ropade så himla mycket på henne (Siri) idag. Så iris tyckte visst att namnen lät precis likadant... Visserligen kan ju abby också låta preciiis som iris bara de vankas godis ;)

2012-01-09 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback