Förfrågan om löpband

Publicerat 2012-03-17, 10:43:03 i En dag på dagis


Kommentarer
Postat av: Kia | Hellas Matte

Jag tycker det låter som en bra idé! Har själv tänkt köpa ett löpband att ha som komplement vid dåligt väder när Hella vägrar. Men jag har tänkt köpa en sånt där för människor. :P

2012-03-17 @ 13:06:14
Postat av: Fröken mikaela

Ja de funkar för minde hundar. Jag har ett vanligt från typ rusta för 3000 som hundar hemma sprungit på men så fort de blir typ labbe storlek är löpytan för kort! Annars funkar de lika bra de!



Dom är ju Pissdyra men väl värt de om de uppskattas :)

2012-03-17 @ 15:17:30
Postat av: Sara,Iris matte

Jag tycker också det låter som en bra idé men viktigast är ju att ni fröknar tycker det. Jag menar, det ska ju funkar för er i er vardag och inte bli mer jobb liksom.

Tack för att vi fick tycka till!

2012-03-19 @ 15:30:09
Postat av: Emma Sams matte

Just för Sams del så tror jag inte det är nödvändigt. Dels eftersom han inte kräver så hemskt mycket motion utan gärna slappar mer när det är dåligt väder, dels för att jag tror att han skulle vara livrädd för löpbandet. :) Men vem vet, om någon skulle kunna locka honom till att springa på löpband så är det nog ni. :)

2012-03-19 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback